de eerste fietsdag - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu de eerste fietsdag - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu

de eerste fietsdag

Door: Gust en Jan

Blijf op de hoogte en volg Frans

21 Oktober 2012 | Spanje, Ronda

Vandaag hebben we eerst onze huurfietsen opgehaald bij Ferry Staleman in Ronda. Werkelijk fantastisch materiaal! Wel duurde het even voordat iedereen zadel, trappers, etc. had ingesteld. Met mannen van middelbare leeftijd is het altijd wat.
Vervolgens hebben we de toeristische highlights van Ronda bekeken. Zoals daar is: de brug over een immens diepe kloof waar Frans G. en Erna 20 jaar geleden, hebben gepicknickt. Verder staat Ronda bekend om zijn stierengevechten in een eeuwenoude arena. Vanochtend waren er geen stieren maar oude auto's met veel muziek.
Daarna begon een zeer fraaie tocht over rustige bergweggetjes door land met overal olijfbomen en rotspartijen. De plaatjes zijn gemaakt vlakbij El Burgo, een wit dorp in een dorre ruige omgeving.
Vandaag hebben we met elkaar zo'n 90 km gereden met 2000 hoogtemeters. Het smaakt naar meer; morgen weer.
Liefs van alle jongens.

• 21 Oktober 2012 - 22:47

Willemien:

Mannen, geniet van het fietsen, samen onderweg zijn!

• 21 Oktober 2012 - 23:23

Erna:

Hey mannen, wat mooi dat de reis tot zover volgens plan verloopt. En Frans , ik zie dat je met de panorama knop aan het oefenen bent. ik verwacht er nog meer van.
    Morgen begint hier ons normale leven weer. vakantie tijd helaas voorbij. Een beetje jaloers ben ik wel op jullie. tot de volgende keer. Leuk om jullie berichten te lezen. saludo de Mariaheide !

• 22 Oktober 2012 - 10:29

Daphne:

Hey Frans, leuk jullie zo te volgen. Veel plezier in Andalucie en geniet van jullie sportieve vakantie!!

Groetjes uit het zonnige Veghel.

Daphne