De laatste dag - Reisverslag uit Granada, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Granada, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Frans & Paddy& Jan

Blijf op de hoogte en volg Frans

26 Oktober 2012 | Spanje, Granada

Vandaag in 2 groepen + 1 opgesplitst
Gust, Jan & Frans G de berg op
Paddy Hans Frens, en Paddy naar het Alhambra
Henk lekker op z'n gemak de stad in.
Dat er nog slechts 3 konden fietsen is simpelweg omdat we nog maar 3 fietsen hadden.
De veleta op was een beleving, er af nog veel meer, het was ruig, koud en nat.
Gekomen tot 2500 meter hoog daarna begon de sneeuw.
Bovengekomen was er een aardige cafehouder die ons van ee gaskachel voorzag.
Ook was hij bereid om voor kranten te zorgen die we onder onze kleren deden voor de ijzig koude afdaling (o"C)
Al bibberend naar beneden, door de felle wind konden we onze sturen maar net recht houden.
Gelukkig kwamen we alle drie heel beneden, en ziiten we nu gezellig met de hele groep te wachten op ons vlietuig naar Madrid.

• 30 Oktober 2012 - 22:11

Gerrit:

Hallo mannen,
    Heb net het reisverslag gelezen van de Spanje reis, via Henk ontvangen Petje af, jammer van het slechte weer.Heb nog wel aan jullie gedacht deze week.Ik heb de indruk dat er aanmerkelijk minder kilometers gereden zijn dan voorgaande keren, of heb ik het mis? ik wil jullie nog bedanken voor de kaart, erg leuk.