5e dag naar Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu 5e dag naar Granada - Reisverslag uit Granada, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu

5e dag naar Granada

Door: paddy

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 Oktober 2012 | Spanje, Granada

het regent en regent en regent, daarom zijn Frens, Henk, Hans en paddy met de bagage mee naar Granada gereden .
de dei hards, Frans, Gust en Jan zijn onderweg op de fiets naar Granada (85 km).
het regent nog steeds.
we hebben al kaartjes voor het Alhambra gekocht, want morgen regent het ook.

• 25 Oktober 2012 - 18:10

Toos:

Hallo, wat jammer van het weer maar laat dat de pret niet bederven. Ik hoorde van collega's dat Alhambra geweldig is. Genieten nog maar;)

• 25 Oktober 2012 - 21:42

Ton Van Der Heijden:

Beste mannen,

Klote zeg dat beroerde weer! Betekent dit dat pico de veleta er ook niet in zit?
    |Be carefull andes!
    gr Ton

• 25 Oktober 2012 - 23:14

Henriëtte:

wat een pech mannen, maar goed dan doen jullie ook wat aan cultuur. Zou toch jammer zijn als je in Granada bent en het Alhambra niet ziet!! Vandaag vroeg onze buurvrouw al of jullie al kamperend fietsen hahaha.
    Misschien voor een de echte Jannen!!