5e dag die hards - Reisverslag uit Granada, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu 5e dag die hards - Reisverslag uit Granada, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu

5e dag die hards

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

26 Oktober 2012 | Spanje, Granada

Van Alhama naar Granada, 82 km regen, 1500 HM, tot 1350 meter op de flanken van de sierra Nevada.
Straten die veranderen in rivieren, kolkende modderstromen op de weg,
als beesten met natte kleren de helling af, modder overal.
Koud nat en moegestreden in een warm bad van water en vrienden aangekomen in Granada.
Frans, Jan en Gust

En morgen de laatste dag de veleta op, op naar de 3300 meter.
Niets zal ons weerhouden, toch ?

• 26 Oktober 2012 - 03:00

Erna:

Echte mannen, geweldig hoor.
    Alhambra is ook een hoogtepunt.
    Even ter info. ik zie deze avond laat 8x bevestiging van de vlucht Granada - Madrid. Eind in zicht.
    nog even de veleta scoren als afsluiting. Succes allemaal!

• 26 Oktober 2012 - 08:18

Toos:

Idd Erna we hebben echte mannen. Hopelijk werkt het weer vandaag een klein beetje mee op die laatste klim. Succes en veel plezier;)