de 2e fietsdag - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu de 2e fietsdag - Reisverslag uit Ronda, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu

de 2e fietsdag

Door: Paddy en Henk en Frans L

Blijf op de hoogte en volg Frans

22 Oktober 2012 | Spanje, Ronda

lekker bij tijds vertrokken, om 8.00 uur was het nog donker, dus we reden weg om 09:30. meteen een stukje klimmen (150m) en verder vrij vlak,
heerlijk gegeten in de middel of no-where en daarna in een rechte streep naar ons einddoel, tussen alleen maar olijfbomen door, met links en rechts een stuwmeer.

Het landschap is veranderd van de ruige en stoere, steile rotsen naar een lieflijker omgeving met vruchtbare gronden en meer agrarische aktiviteiten. Hierdoor zijn de dorpjes veelvuldiger en de stadjes groter.
Frens zijn fiets heeft banden die onder hevig zijn aan een meer dan grote slijtage waardoor bij de middag inspectie bleek dat zjin achterband haren vertoonde. Met de specialistische hulp van Gust met zijn 20 cm band die hij provosorisch maar effectief aanbracht in de band zijn we zonder verdere problemen aangekomen.

• 22 Oktober 2012 - 17:17

Ad Pijnenborg:

Mooi verhaal,

Ben benieuwd wat er nog meer komt aan verhalen.

Groeten,

Ad Pijnenborg

• 22 Oktober 2012 - 17:36

Erna:

Hey,
    leuk om mijn werkdag zo af te sluiten met een update van onze stoere mannen. Fijne avond en tot morgen.

• 22 Oktober 2012 - 21:41

Wim Melchers:

Veel plezier. Ik ben stik-jaloers !

• 23 Oktober 2012 - 22:27

Rebecca:

Hey,
    leuk om deze updates heel de tijd te lezen

• 23 Oktober 2012 - 22:30

Rebecca:

Maar eehhjj paps je mist wel wat hier he!
    laatste 2dagen lekker weer zitten er eigenlijk wel op na vandaag, vandaag en gister nog 18/19 graden. Vanaf morgen veel kouder!
    Vandaag met vriendinnen naar bedaf geweest, was echt super leuk! Meteen naar school, en t was heerlijk, er was niemand en het was zoo mooi! Gister ben ik met Emily op buitenrit geweest, ik ging foto's maken echt super!
    Wel jammer dat je me nu niet kunt helpen met natuur, ik begrijp er namelijk weer eens HELEMAAL niks van...

Nog heeel veel plezier daar!!
    groetjess