4e dag - Reisverslag uit Alhama de Granada, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu 4e dag - Reisverslag uit Alhama de Granada, Spanje van Frans - WaarBenJij.nu

4e dag

Door: paddy

Blijf op de hoogte en volg Frans

24 Oktober 2012 | Spanje, Alhama de Granada

het is s morgens nog aarde donker om 08:00 uur. we gaan dus iets later ontbijten. na het ontbijt was het weer bewolkt en eenmaal op de fiets hebben we een stevige bui gehad., na ene korte afdaling hebben we weer 1000 hoogte meters gepakt in ene klim van 14 km. Koffie gedronken in de oudste herberg van Spanje en toen weer bergje op en bergje af, tot aan de lunch (13:00).
na de lunch ook heerlijk gefietst, waarbij we veel klimmen, een paar honderd meter en dan weer naar beneden vallen (een paar honderd meter).
rond 16:00 uur aangekomen in Alhama de Granada.

het materiaal is nog steeds prima, end e tochten zijn voldoende zwaar al lijkend e km soms weinig, maar dat komt toch door de bergen die er tussen zitten. (vandaag 65 km, gisteren 45 km)