Next update - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Frans - WaarBenJij.nu Next update - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Frans - WaarBenJij.nu

Next update

Door: Frans en Jan

Blijf op de hoogte en volg Frans

17 Oktober 2012 | Nederland, Veghel

Mannen,
Volgende update: woensdagavond 17 oktober

Aanpassing laatste dag
De laatste dag (zaterdag 27 oktober) wordt nog mooier dan het al was. We hoeven namelijk niet zo vroeg op. Vrijdagavond 26 vliegen we al van Granada naar Madrid.
Daar slapen we in de buurt van het vliegveld. Zaterdagmorgen kunnen we dan op een wat christelijker tijdstip opstaan om naar Amsterdam te vliegen.

Definitief reisschema

20:45 GRAN – 21:50 MAD IB 2443
27 oktober
8:55 MAD – 11:50 AMS IB 2612

Verder
Extra fietsdekking voor Hans, Frens, Frans L., Henk en Jan is geregeld. Kosten worden centraal verrekend.
Alle gegevens van identiteitskaart of paspoort zijn binnen. Daarmee kunnen we online inchecken.

Frans en Jan

• 18 Oktober 2012 - 21:44

Frans:

Reeds 55 jaar in dit leven heb ik verlangend uitgekeken naar een fietstochtje in Spaans Mooiste: Andalucië.
    see you soon.

• 19 Oktober 2012 - 17:37

Paddy:

zit nu al op het vliegveld, helaas het verkeerd land, dus eerst even terug naar huis , slapen en dan morgen op naar Spanje,

ps hoe moet ik zelf een reisverslag aanmaken? ik heb wel een wachtwoord, maar geen idee waar en hoe ik moet inloggen!